Welcome, visitor! [ Register | Login

Malatyanın Elit Esortları

Genel 30 Eylül 2017

Malatya Elit Escort Mine

Malatya Elit Escort Mine olarak nefis bedenimin o sıcak ve mükemmel dokusunu sizlere hissettirmek için emrinizdeyim. Kendinizi çok tatlı bir Malatya Escort bayanının kollarında hayal ediniz. O eskort bayan da ben olayım. Bu hayalinizi gerçeğe dönüştürmek tamamen sizin elinizde ve benden randevu almanız sadece bir kaç dakikanızı alacak. Yapmanız gereken sadece telefonunuzu çıkarıp numaramı tuşlamak. Çünkü bir Malatya Eskort bayanı olarak benim de ihtiyaçlarım var ve ben de sağlıklı her bayan gibi boşalıp rahatlamak isterim. Seks yaptığı bayanın hakkını verecek erkekleri daha çok seviyorum.

Bir Eskort Malatya bayanı olarak olmazsa olmaz tek kriterim hijyendir değerli beyler. Yatağa girmeden önce kesinlikle duş alırım ve sizin de mutlaka duş almanızı beklerim. Kendi başınıza duş almayı sevmiyorsanız benimle birlikte de banyo yapabilirsiniz fakat banyoda yaramazlık yapmaktan yana değilim. Enerjimi ve iştahımı yatağa saklamayı severim. Yukarıda da söylediğim gibi benim de gereksinmelerim var. Malatya Escort Bayan partner olmak seks yapılan her erkek ile orgazm olmayı gerektirmiyor, zaten her erkek de bayanların her sevişmede orgazm olmasını beklemiyor. Pek çok erkek bir kaç dakika içinde işini bitirip kadının üstünden kalkıyor ve gidiyor. Kadın ruhundan ve kadın anatomisinden anlayan erkek ne yazık ki bir elin parmakları kadar az. Bu da tüm bayanlar için çok üzücü bir durum.  28 yaşında ve 1.70 metre uzunluğundayım. Kilom ise 51 sevgili beyler. Bana göre bir ilişki de önce düşüncelerin, sonra da tenlerin birbirlerini hissetmesi gerekir. Ben bir erkek ile birlikte olduğum zaman önce onun düşüncelerini okumayı denerim. Bunun için kendimi oldukça çok zorlarım ve kısa bir süre sonra da ne istediğini, nelerden hoşlandığını, hangi beklentiler içine girdiğini çözerim. Bir kadın seks yaparken ruhunu ve bedenini o erkeğe sunar, dış dünya ile bağlantısını tamamen keser. Bence her Malatya Vip Escort bayanı benim gibi düşünmeli, tüm ilgisini o anda ilgilendiği müşterisi üzerinde yoğunluşturmalı. Beni tanıdığınız zaman diğer Malatya Escort bayanlarını unutacak ve sizin devamlı görüşeceğiniz tek eskort partneriniz ben olacağım.

No Tags

646 total views, 1 today

  

Leave a Reply

  • Malatya Escort Bayan İlan

    by on 13 Aralık 2015 - 0 Comments

    İLAN ÜCRETLERİ HAFTALIK 200 TL! VİP İLAN ÜCRETLERİ HAFTALIK 400 TL! SADECE VİTRİN REKLAM İÇİN YAZINIZ. BAYAN SORMAK İÇİN YAZMAYINIZ! Denemeli ilan Alımı Yoktur. Verilen Fiyat Toplu Fiyattır İndirim Yapılmamaktadır. Sadece Whatsapp Üzeri İlan Alımı Vardır LÜTFEN BAYAN İÇİN YAZMAYIN BİZİM İLE İLETİŞİME GEÇMEK İÇİN NUMARAYA TIKLAYIN… SİTEMİZE İLAN VEREN BAYANLARIN DİKKATİNE!!!.. Whatsapp Numaramız: +32 486 231 […]

  • Ev Hanımı Malatya Escort Fadime

    by on 5 Mart 2018 - 2 Comments

    Merhaba, ben ev hanımı otele gelen eskort ve evinde görüşen Malatya Escort Fadime. Size önce kendimden biraz bahsedeyim. Adana karpuzu gibi kalçalarım Malatya kayısısı gibi diri ve büyük göğüslerim var. Balık etli, etine dolgun bir Malatya Eskort bayanım. Seks yapmayı çok seviyorum ama kocam sürekli şehir dışında olduğu için beni doyuramıyor. Benim gibi azgın bir bayan nasıl seks yapmadan […]

  • Zevkli Malatya Escort Rüya

    by on 30 Nisan 2017 - 1 Comments

    Öncelikle sizlere merhaba demek isterim beyler, ben malatya escort bayanlarından Rüya. Emin olun aynen adım gibi sizlere rüya gibi bir zaman dilimi yaşatmak adına burada yer alıyorum. Çünkü ben her halimle farklı, her tavrımla da özel olan bir bayanım. Bu yüzden de bana telefon etmeniz sadece basit bir olay değil, çok ateşli olan geceye hemen adım […]

  • Malatya Travesti Escort

    by on 30 Ekim 2017 - 0 Comments

    Gecelik bayan yerine daha çılgın cinsel fanteziler gerçekleştirmek isteyen fakat Malatya’nın durumundan dolayı gizli kalmak isteyen beyler mutlaka ilanımı okuyun. Malatya Escort Travesti Nihal olarak henüz Malatya gece hayatında yeniyim. Travesti modeller hakkında genelde çok kişi ile cinsel ilişkiye girdikleri için olumsuz bir yargı vardır. Ben bunu kırmaya geliyorum, amacım kaliteli travesti olmak ve sadece […]

  • Seks Düşkünü Malatya Escort Kızlar

    by on 11 Kasım 2017 - 0 Comments

    Genç bir kadının çok az şey bildiğini düşünüyorsunuz ve bana göre yanıldığınız en önemli nokta budur. Arkadaşlar genç bir kadın da deneyim sahibi olabilir ve daha da önemlisi çok fazla şey bilebilir. Bugüne kadar birlikte olduğum her erkekten yeni bir şey öğrendim ve bunları da  malatya escort deneyim olarak haneme yazdırdım. Yeni tanıştığım erkekler benim […]